Το αμερικανικό GQ του εκδοτικού ομίλου Conde Nast είναι το πρώτο περιοδικό παγκοσμίως που δημιούργησε ένα ειδικό application για το “μαγικό και επαναστατικό”  iPad. Το downloading ενός τεύχους κοστίζει 2.99$, με τις δυνατότητες να είναι τεράστιες, αφού πέρα από τα κείμενα και τις φωτογραφίες του τεύχους, η iPad έκδοση θα περιλαμβάνει και επιπλέον περιεχόμενο όπως videos. Πρόκειται δηλαδή για κάτι ανάμεσα σε περιοδικό και website. Μπορείτε εύκολα να φανταστείτε τις προοπτικές για το marketing και τη διαφήμιση…Το προϊόν αυτό ίσως αποδειχθεί πραγματικά game changer για όλη τη βιομηχανία του online περιεχομένου. Κατά τη γνώμη μου η κυκλοφορία του iPad είναι η πιο σημαντική εξέλιξη της τελευταίας δεκαετίας στο χώρο των νέων μέσων, αφού ακροβατεί ανάμεσα σε mobile device και σε PC (παρεμπιπτόντως, όταν το 2005 έκανα το μεταπτυχιακό μου στα new media στο LSE όλοι με ρωτούσαν “Δηλαδή τι είναι τα new media?” και απαντούσα “Ε, ξέρεις, κυρίως το Web”. Σήμερα η απάντηση είναι αρκετά πιο σύνθετη). Πάρτε μια γεύση:

Αλλά και σε ό,τι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχουμε να δούμε θαύματα σε σχέση με το iPad. Για αρχή, ρίξτε μια ματιά στο iPad app της Gap, μέσα από το οποίο μπορεί κανείς να έχει μία ολοκληρωμένη εμπειρία, συμπεριλαμβανομένης και της πραγματοποίησης των αγορών του.

Advertisements