Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να γνωρίζει διαρκή άνθηση παγκοσμίως, είναι σημαντικό και για τα ελληνικά e-commerce sites να επενδύσουν στο SEO. Ιδού 5 χρήσιμες συμβουλές για καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης:

1. Φρέσκο και ποιοτικό περιεχόμενο. Είναι σημαντικό για ένα site να ανανεώνει συχνά το περιεχόμενό του προς τέρψιν τόσο των επισκεπτών του όσο και των μηχανών αναζήτησης. Δύο καλές ιδέες για να διασφαλίσετε τη συχνότητα ανανέωσης του content είναι να ξεκινήσετε ένα εταιρικό blog ή να επιτρέψετε στους επισκέπτες σας να γράφουν κριτικές για τα προϊόντα.

2. Image SEO. Στα ηλεκτρονικά καταστήματα, όπου υπάρχει πληθώρα εικόνων από τα διάφορα προϊόντα, είναι σημαντικό να γίνεται σωστή χρήση του image SEO. Το πρώτο και πιο απλό βήμα θα είναι να προσθέσετε στο alt tag κάθε εικόνας ένα μικρό περιγραφικό κείμενο, χρησιμοποιώντας βέβαια και τα κατάλληλα keywords.

3. Περιγραφικά URLs. Ένα URL γεμάτο με νούμερα, κωδικούς προϊόντος και session IDs δεν λέει τίποτα ούτε στους χρήστες ούτε και στις μηχανές αναζήτησης. Αντίθετα, ένα URL στο οποίο υπάρχει μια λογική κατηγοριοποίηση στα subdirectories και συμπεριλαμβάνεται και το όνομα του προϊόντος είναι απείρως καλύτερο. Για παράδειγμα, http://www.sitename.gr/games/racing/need-for-speed.

4. Google webmaster tools. Η Google προσφέρει μία σειρά χρήσιμων και δωρεάν εργαλείων που βοηθούν στο SEO αλλά και στο user experience. Σημαντικότερο όλων ίσως είναι το sitemap generator που σας επιτρέπει να φτιάξετε ένα sitemap ώστε να μπορούν οι “αράχνες” των μηχανών αναζήτησης να διασχίζουν όλο το site σας. Ένα άλλο ωραίο εργαλείο είναι το manage sitelinks.

5. 301 redirects. Ένα πολύ συχνό φαινόμενο στα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι να καταργούνται προϊόντα είτε επειδή δεν είναι πλέον διαθέσιμα είτε επειδή είναι out of stock. Η καλύτερη λύση για αυτήν την περίπτωση είναι τα 301 redirects που οδηγούν τον χρήστη σε κάποια άλλη, σχετική σελίδα όπου θέλετε να τον κατευθύνετε.

Advertisements