Ότι θα δω το όνομα μου γραμμένο σε γυναικείο περιοδικό πραγματικά δεν το περίμενα. Και παρ ‘όλο που δεν ήταν σε κάποιο άρθρο για τους “50 πλέον περιζήτητους εργένηδες της Θεσσαλονίκης” δεν μπορώ να πω ότι δεν το χάρηκα. Συγκεκριμένα, στο Elle Ιανουαρίου και στο αφιέρωμα με τίτλο “Πώς θα βγείτε νικητές από την οικονομική κρίση”, η δημοσιογράφος αναφέρει στην ενότητα “Η τέχνη της επικοινωνίας”:

[…] Το χαμηλό κόστος σε συνδυασμό με την υψηλή κάλυψη καθιστούν το blog ένα ιδανικό όχημα επικοινωνίας ακόμα και για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Μπορούμε να γράψουμε μικρά κείμενα σχετικά με τα προϊόντα και υπηρεσίες μας, να εκφράσουμε την άποψή μας για θέματα που αφορούν τον κλάδο μας, να δείξουμε νέους τρόπους χρήσης των προϊόντων μας. Όπως σημειώνει σε άρθρο του ο blogger Αλέξανδρος Μυλόπουλος, τα παραδείγματα επιτυχημένων εταιρικών blogs είναι πολλά. Ίσως η πιο γνωστή περίπτωση είναι αυτή του Robert Scoble, ενός πρώην υπαλλήλου της Microsoft του οποίου το blog αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία δημοσίων σχέσεων της εταιρίας, […]

Το post στο οποίο αναφέρεται είναι το “Συν και πλην του εταιρικού blogging” που είχα γράψει για το blog της Mindworks. Ευχαριστώ τη δημοσιογράφο για το τρίτο media mention αυτού του blog!

Advertisements