Ξεκινάω δειλά-δειλά την επιστροφή στο blogging μετά από αρκετούς μήνες απραξίας, η θητεία περνάει αλλά οι 4 μήνες που μείνανε δεν είναι και λίγοι…

Τα ολοκληρωμένα posts θέλουν χρόνο και νηφαλιότητα γι’ αυτό παραθέτω μία παρουσίαση της CScout για την καινοτομία στο marketing χωρίς σχολιασμό προς το παρόν. Την βρήκα εδώ.

Η μόνη γρήγορη παρατήρηση που θέλω να κάνω είναι ότι παρ’ όλο που η παρουσίαση είναι σχεδόν 1,5 έτους, πολλά από τα trends που περιγράφονται, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το TV 2.0, μόλις τώρα αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους στην Ελλάδα…

Update 15/01/09: Μία σκέψη που έκανα χθες την ώρα της σκοπιάς (!!!) είναι ότι τον τελευταίο καιρό παρατηρείται ένα φαινόμενο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως αντίστροφο TV 2.0. Με αυτό εννοώ ότι παράλληλα με τη μετατόπιση της τηλεόρασης προς το Web (π.χ. μέσα από το “κατέβασμα” τηλεοπτικών σειρών, τη θέαση προγραμμάτων online μέσα από υπηρεσίες τύπου Greek Movies), ταυτόχρονα το Web μετατοπίζεται με τη σειρά του προς τον τηλεοπτικό δέκτη είτε μέσα από τα μοναδικής δημοσιογραφικής αξίας ερασιτεχνικά βιντεάκια (όπως αυτό) που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο και αναπαράγονται από τα κανάλια, είτε μέσα από θέματα που αναδύονται κατά καιρούς από blogs όπως το αμφιλεγόμενο Press GR. Σε αυτό το αντίστροφο φαινόμενο θα μπορούσαμε ακόμα να εντάξουμε τις κονσόλες παιχνιδιών όπως το XBox οι οποίες, μεταξύ άλλων, επιτρέπουν στο χρήστη να “τρέξει” διαδικτυακές εφαρμογές στην τηλεοπτική οθόνη.

Ενδιαφέρουσα τελικά η αλληλεπίδραση μεταξύ των Μέσων…

Advertisements