Παίρνω την πάσα από τον Γιώργο για να πάρω μέρος και εγώ στο παιχνίδι με την σελίδα 123. Κατά καιρούς κυκλοφορούν διάφορα τέτοια παιχνίδια μεταξύ bloggers τα οποία έχουν το χαρακτηριστικό ότι είναι αλυσιδωτά, δηλαδή κάποιος προσκαλεί εμένα να κάνω κάτι και εγώ με τη σειρά μου πρέπει να προσκαλέσω κάποιους άλλους κ.ο.κ.

Οι κανόνες του συγκεκριμένου παιχνιδιού είναι οι εξής (αντιγράφω από τον Πάνο):

1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.

Το απόσπασμα είναι από το βιβλίο “The Internet Galaxy: Reflections on the Internet, Business and Society” του διακεκριμένου ισπανού κοινωνιολόγου Manuel Castells:

Nie and Erdring observed a pattern of declining person-to-person interaction and loss of social environment among heavy users of the Internet, while reporting that for the majority of the users there was no significant change in their lives. Kraut et al. (1998), in a carefully designed panel study of a sample of 169 families during the first two years of their experience with computer-mediated communication, found that greater use of the Internet was associated with a decline in the participants’ communication with family members in the household, a decline in the size of their social circle, and an increase in their depression and loneliness. Researchers have tried to interpret these studies, in sharp contrast with most of the available evidence, without questioning the quality of the studies themselves, which originated from highly respected scholarly institutions (Stanford University and Carnegie Mellon University).

Επειδή το απόσπασμα είναι λίγο κινδυνολογικό, να πω ότι στη συνέχεια ο Castells επιχειρηματολογεί κατά των ερευνών αυτών, καταλήγοντας ότι […] the body of evidence does not support the thesis that Internet use leads to lower social interaction and greater social isolation.

Οφείλω να ομολογήσω ότι στην ίδια απόσταση με το βιβλίο του Castells έχω και το ενδιαφέρον αστυνομικό μυθιστόρημα “Ο Τσε αυτοκτόνησε” του Πέτρου Μάρκαρη αλλά προτίμησα να αναρτήσω τον Castells έτσι για να το παίξω κι εγώ λίγο διανοούμενος, όπως και οι περισότεροι bloggers που πήραν μέρος στο παιχνίδι!:D

Αν και μερικοί μπορεί να έχουν πάρει ήδη προσκλήσεις, εγώ με τη σειρά μου πετάω το μπαλάκι για το παιχνίδι στους Στάθη, Σώτω, Νίκο, Νάσσο και Απόστολο.

buzz it!

