Έχω ξαναγράψει ότι μου αρέσουν οι περιπτώσεις όπου η διαφήμιση χρησιμοποιείται για κοινωφελείς σκοπούς. Η Leo Burnett του Παρισιού δημιούργησε ένα καταπληκτικό video για το AIDS για λογαριασμό της γαλλικής ΜΚΟ Sidaction. Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για TV spot ή για online video, σε κάθε περίπτωση αξίζει να το παρακολουθήσετε.

Sidaction AIDS campaign

Sidaction AIDS campaign

Το video αρχίζει με ένα όργιο ρωμαϊκού τύπου αλλά ένας ένας οι εραστές καταλήγουν στον πάτο μιας κλεψύδρας…Το μήνυμα στο τέλος είναι ξεκάθαρο: κάθε 10 δευτερόλεπτα κάποιος πεθαίνει στον κόσμο εξαιτίας του AIDS. Kudos στη Leo Burnett αλλά και στη Sidaction που δεν δίστασε να δώσει το πράσινο φως παρά το τολμηρό περιεχόμενο του video. Άλλωστε η χρήση του shock ενδείκνυται σε περιπτώσεις όπου η διαφήμιση προσπαθεί να αφυπνίσει το κοινό περνώντας το μήνυμα με επιτακτικό τρόπο.

Το video είναι διαθέσιμο στο YouTube αλλά δεν βάζω player γιατί πιστεύω ότι αξίζει να το δείτε full screen κάνοντας κλικ εδώ: http://www.lepoison.com/sidaction/.

buzz it!

Advertisements