Η βρετανική εφημερίδα Guardian εγκαινίασε αυτήν την εβδομάδα ένα νέο εβδομαδιαίο podcast με την ονομασία Tech Weekly. Η θεματολογία θα επικεντρώνεται στο χώρο της τεχνολογίας και των νέων μέσων, ενώ η διάρκεια του podcast θα είναι μισή ώρα. Το πρώτο επεισόδιο αποτελεί μία ανασκόπηση του 2007 με συζητήσεις για το iPhone, το Facebook, τα Windows Vista, το Halo 3 και άλλα. Στα αξιοσημείωτα είναι ότι μία από τις πρώτες ενέργειες marketing για το νέο εγχείρημα ήταν το Facebook group που δημιουργήθηκε ταυτόχρονα με το podcast. Φαίνεται ότι το Facebook group εξελίσσεται στην πλέον αυτονόητη τεχνική στη φαρέτρα των marketers.

Το podcast της Guardian έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά κινήσεων στις οποίες έχουν προβεί τα -πιο πρωτοποριακά- παραδοσιακά μέσα προκειμένου να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του Διαδικτύου. Η πιο εντυπωσιακή τέτοια κίνηση κατά την άποψή μου είναι η audio edition του Economist. Το γνωστό περιοδικό προσφέρει μέσω του site του την ηχογραφημένη έκδοση όλων των άρθρων του κάθε εβδομάδα. Βέβαια η διάθεση γίνεται επί πληρωμή (για τους μη συνδρομητές) αλλά η κίνηση και μόνο καταδεικνύει την κατανόηση από πλευράς του Economist των βαθύτατων αλλαγών στο σύγχρονο media consumption. Είναι πολύ πιθανό ένας busy professional να θέλει να ακούσει τα άρθρα του περιοδικού ενώ είναι στο γυμναστήριο από ότι να τα διαβάσει στην εκτυπωμένη έκδοση και πλέον του παρέχεται αυτή η δυνατότητα. Εξάλλου, καθώς οι εργαζόμενοι γίνονται ολοένα και περισσότερο multitaskers, προτιμούν (ή είναι αναγκασμένοι) να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα, π.χ. να ακούσουν ένα περιοδικό (!) ενώ εργάζονται μπροστά στον υπολογιστή. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερο integration του offline περιεχομένου με τα νέα μέσα…

buzz it!

Advertisements