Το ελληνικό Open Coffee θα πραγματοποιήσει για πρώτη φορά συνάντηση στη Θεσσαλονίκη στις 11 Οκτωβρίου. Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να πάω 😦 .

Το Open Coffee Club είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο ανθρώπων που ασχολούνται με την online επιχειρηματικότητα. Συναντήσεις ανεπίσημου χαρακτήρα πραγματοποιούνται σε τακτά διαστήματα σε διάφορες πόλεις του κόσμου, και παρευρίσκονται (επίδοξοι και μη) επιχειρηματίες, χρηματοδότες, bloggers και όποιος άλλος ενδιαφέρεται.

Αφού δεν θα μπορέσω να παρευρεθώ, τουλάχιστον ας δώσω ένα link που είμαι σίγουρος ότι ενδιαφέρει το κοινό του Open Coffee: Ο Σωκράτης Παπαφλωράτος και ο Walid Al Saqqaf, ιδρυτές του niche social network TrustedPlaces.com, έδωσαν πρόσφατα μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Intruders.tv περιγράφοντας την εμπειρία τους με τους angel investors και εξηγώντας πώς κατάφεραν να πάρουν χρηματοδότηση ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων μέσα σε 83 μέρες. Σημειωτέον ότι το TrustedPlaces.com ήταν πριν λίγες μέρες το “Website of the week” στους Times του Λονδίνου.

Disclaimer: Έχω εργαστεί για το TrustedPlaces στο παρελθόν και έχω φιλικές σχέσεις με τους ιδρυτές.

Επίσης να αναφέρω ότι το Intruders.tv έχει πολλές συνεντεύξεις ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των social media, όπως ο CEO του iLike, του δημοφιλέστερου application στο Facebook, και η συμπαθέστατη CEO του Ning.com, μιας υπηρεσίας που επιτρέπει στον καθένα να δημιουργήσει το δικό του online community. Last (and geeky) point, ίσως η σύνδεση που έχω εδώ στο Βέλγιο να είναι πολύ δυνατή, αλλά έχω την εντύπωση ότι ούτως ή άλλως το streaming του Intruders.tv είναι εξαιρετικής ποιότητας.

buzz it!

