Τις τελευταίες μέρες δεν μου βγαίνει να γράψω για online marketing με όλα τα τραγικά συμβάντα που εκτυλίσσονται. Ευκαιρία λοιπόν να δώσω ένα μικρό προσωπικό update καθώς έχω χαθεί εδώ και λίγο καιρό.

  • Όπως γράφω στο “About me“, σε λίγο καιρό αναχωρώ για τις Βρυξέλλες όπου θα εργαστώ στον οργανισμό European Economic and Social Committee. Πρόκειται για ένα traineeship διάρκειας 5 μηνών και συγκεκριμένα θα απασχοληθώ στο Communication Department. Δεν ξέρω αν θα εμπλακώ σε ενέργειες online επικοινωνίας, πάντως είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διατηρεί δικό της κανάλι στο YouTube όπου προωθεί το έργο της!
  • Εδώ και λίγο καιρό έχω προσθέσει στην αριστερή μπάρα του blog το εικονίδιο “Some rights reserved” του οργανισμού Creative Commons. Μετά το πρόσφατο περιστατικό κλοπής ενός post μου από την εφημερίδα “Το Άρθρο”, θεώρησα σκόπιμο να κατοχυρώσω το περιεχόμενο του Interactive Ideas χρησιμοποιώντας την άδεια Attribution-Non Commercial 3.0. Σύμφωνα με αυτήν την άδεια επιτρέπεται η αναδημοσίευση και η τροποποίηση άρθρων, αλλά μόνο εφ’ όσον δηλώνεται η πατρότητα (πηγή) και μόνο για μη εμπορικούς σκοπούς. Αυτοί οι όροι βέβαια μπορούν να αλλάξουν κατόπιν συνεννόησης μαζί μου.
  • Πέρασα στο Πανεπιστήμιο! Έκανα χρήση της δυνατότητας που παρέχει ο νόμος για όσους έδωσαν Πανελλήνιες “με το καινούργιο σύστημα”, δηλαδή από το 2000 και μετά, και κατέθεσα μηχανογραφικό για να περάσω σε κάποια δεύτερη Πανεπιστημιακή σχολή. Έτσι από φέτος θα είμαι φοιτητής του Τμήματος Διοίκησης Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Ήταν η πρώτη μου επιλογή καθώς είναι το πιο κοντινό στα ενδιαφέροντά μου ελληνικό Πανεπιστημιακό τμήμα, με μαθήματα όπως Επιχειρηματικότητα και Τεχνολογική Καινοτομία, Ηλεκτρονική Επιχείρηση, Χρηματοδότηση Τεχνολογικών Επενδύσεων και άλλα.
  • Τους τελευταίους μήνες, και κυρίως μετά την πρόσφατη εργασιακή εμπειρία μου στο niche social network TrustedPlaces, με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το article marketing. Πρόκειται πιστεύω για μία από τις λιγότερο διαδεδομένες μορφές του online marketing και σκοπεύω να τού αφιερώσω ένα post πολύ σύντομα. Ετοιμάζω μάλιστα και ένα ελληνικό site για article submission με έμφαση στη θεματολογία της επικοινωνίας, της διαφήμισης και των νέων τεχνολογιών. Περισότερα για αυτήν την προσπάθεια στο προσεχές μέλλον.

buzz it!

