Όσο και αν θέλω να ξεφύγω από την γκρίνια σχετικά με τη στάση των ελληνικών ΜΜΕ απέναντι στο Internet, πάντα κάτι γίνεται και με αναγκάζει να παραμένω σκεπτικός…Συγκεκριμένα, διάβασα σήμερα ένα άρθρο στη Ναυτεμπορική σχετικά με τη διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα για το πρώτο εξάμηνο του 2006.

Τα νέα απ’ ότι φαίνεται είναι πολύ ευχάριστα για τον κλάδο, με τον ρυθμό ανάπτυξης να ανέρχεται στο 7.68%. Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Media Services, το μερίδιο αγοράς για τα περιοδικά ήταν 38.96%, για την τηλεόραση 37.37%, για τις εφημερίδες 18.24% και για το ραδιόφωνο 5.44%. Μάλιστα. Και το Internet?

Είναι βέβαιο ότι η διαφημιστική δαπάνη στο Internet στην Ελλάδα είναι πολύ μικρή. Όχι όμως και μηδαμινή! Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν θέλω να αδικήσω τη Ναυτεμπορική, η οποία προφανώς δημοσιεύει τα στοιχεία που της δίνει η Media Services, χωρίς κάποια διάθεση υποβάθμισης του Internet ως διαφημιστικό όχημα. Το παράξενο λοιπόν της υπόθεσης είναι γιατί η Media Services δεν παρέχει μετρήσεις για τη δαπάνη σε online media. Ή μήπως δεν διεξάγει καν τέτοιες μετρήσεις? Πώς μπορεί κάποιος επιχειρηματίας που διαβάζει τη Ναυτεμπορική να εμπιστευτεί το Internet για την προβολή της εταιρίας του όταν δεν το βλέπει καν ανάμεσα στα διαθέσιμα μέσα? Όποιος γνωρίζει περισότερα ας μας διαφωτίσει…

buzz it!

Advertisements