• Will advertising become a commodity? : Ένα άρθρο που προβλέπει την πτώση των παραδοσιακών διαφημιστικών εταιριών, εν μέρει ως αποτέλεσμα της ευρείας χρήσης του Internet από τους marketers.
  • Sputtr: Μία καινούργια μηχανή αναζήτησης που ενσωματώνει (σχεδόν) όλες τις υπόλοιπες. Πληκτρολογείς τις λέξεις-κλειδιά, επιλέγεις τύπο (μηχανή) αναζήτησης και τελείωσες! Μου άρεσε γιατί αποτελεί έναν εύκολο τρόπο να συγκρίνεις αποτελέσματα αναζήτησης και να πάρεις μία πιο σφαιρική εικόνα του αντικειμένου που ψάχνεις.
  • Don’t call it a bubble: Ενδιαφέρον άρθρο του Business Week που εξηγεί γιατί η Web 2.0 τρέλα των ημερών μας δεν θα αποδειχθεί “φούσκα” όπως η αντίστοιχη τεχνολογική ευφορία του 1999.
  • 10 ways to improve your readers’ experience: Βασικοί κανόνες χρηστικότητας ενός website.
  • Online sales lose steam: Ο ρυθμός ανάπτυξης των online πωλήσεων επιβραδύνεται, κάτι που όμως είναι φυσικό να συμβεί όσο ωριμάζει το μέσο. What’s next?
Advertisements