• Is the pre-roll the new pop-up?: Ενδιαφέρον άρθρο που κάνει τη σύγκριση μεταξύ των pre-roll διαφημίσεων σε online videos με τα γνωστά pop-ups, υπονοώντας ότι τα pre-rolls είναι περισσότερο intrusive από όσο μπορούν να δεχτούν οι χρήστες. Ο συγγραφέας όμως προτείνει εναλλακτικές λύσεις και παραδέχεται ότι η διαφήμιση σε videos θα αναπτυχθεί ραγδαία τα επόμενα χρόνια.
  • Online advertising: So good, yet so bad for us: Μία κριτική (και αρκετά εύστοχη) θεώρηση της online διαφήμισης, που επικεντρώνεται στα “μελανά” της σημεία όπως η παρακολούθηση των χρηστών και η συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων, η κατηγοριοποίηση των καταναλωτών και άλλα.
  • How Rupert Murdoch plans to take over interactive marketing: Ενδιαφέρουσα ανάλυση των online επιχειρηματικών κινήσεων του Rupert Murdoch (ιδιοκτήτη της News Corporation που έχει αγοράσει μεταξύ άλλων και το MySpace), και μερικές εκτιμήσεις για το πώς ο γνωστός μεγιστάνας των media σκοπεύει να κυριαρχήσει και στο interactive marketing.
  • The power of check lists: Μία λίστα με τα δέκα σημεία που πρέπει να “τσεκάρεις” όταν ετοιμάζεις ένα καινούργιο website.
Advertisements