Τώρα που το blog μου πλησιάζει σχεδόν τον έναν μήνα ζωής, νιώθω την υποχρέωση να ευχαριστήσω ορισμένους bloggers που με στήριξαν και με ενθάρρυναν παρ’ όλο που τα posts που έχω δημοσιεύσει είναι ελάχιστα…

Κατ’ αρχάς πρέπει να ευχαριστήσω τον Γιώργο για τα πολύ καλά του λόγια αλλά και για τις πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις που είχαμε στο Λονδίνο!

Ο Σάκης, ένας από τους πρώτους bloggers που άρχισα να διαβάζω, ήταν ο πρώτος που μου έδειξε εμπιστοσύνη και με έβαλε στα links του όταν ακόμα είχα γράψει μόνο δύο ή τρία posts!

Ο Πάνος άφησε το πρώτο comment σε αυτό το blog, κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα αφού είναι ένας από τους πιο γνωστούς Έλληνες επαγγελματίες του online marketing.

Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Δημήτρη που μου αφιέρωσε ολόκληρο post!

Τέλος, ο Περικλής και ο Νάσσος με έχουν βάλει στα links τους και χαίρομαι ιδιαίτερα που με διαβάζουν.

Ελπίζω να έρθουν ακόμα πολλά ενδιαφέροντα posts και να έχουμε εποικοδομητικές συζητήσεις πάνω στο marketing, στο Internet και σε ό,τι άλλο μας έρθει!

PS. Συγνώμη αν μου ξέφυγε κάποιος, θα φταίνε τα blog statistics που δίνει το WordPress! 🙂

