5. Pipex: Hoffworld.

Μία integrated καμπάνια που είχε σκοπό να επαναπροσδιορίσει το brand και να μεταμορφώσει το προφίλ της Pipex από έναν τεχνοκεντρικό ISP σε μία μοντέρνα, cool εταιρία. Ύστερα από έρευνα της Pipex, ο David “the Hoff” Hasselhoff, γνωστός από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους στα θρυλικά “Knight Rider” και “Baywatch”, ανακυρήχτηκε “βασιλιάς του Internet” (με την έννοια ότι είναι ο cult celebrity του οποίου το όνομα εμφανίζεται πιο συχνά σε αναζητήσεις στο Διαδίκτυο και στο κείμενο από emails για τις ηλικίες 16-24 ετών). Έτσι αποφασίστηκε ο “the Hoff” να γίνει το κεντρικό πρόσωπο της νέας καμπάνιας ώστε να υπάρξει brand association με αυτόν τον cool (?) χαρακτήρα.

Η χρήση του Internet ήταν αν μη τι άλλο ευρηματική: στο website που δημιουργήθηκε υπάρχει σειρά εφαρμογών γύρω από τον “Michael Knight” όπως desktop applications, δυνατότητα αποστολής H-Card σε κάποιον (παρωδία του συνηθισμένου e-card), αλλά και το Hoffasaurus που επεξηγεί όρους όπως τον παρακάτω:

“An Hoff day: when you are too busy at work to search the Net for Hoff pictures” !!

Αναρωτιέμαι ποιος θα ήταν ο αντίστοιχος Έλληνας cult celebrity που να έγινε γνωστός τη δεκαετία του ’80 και να μπορεί να δημιουργήσει τόσο θόρυβο γύρω από το όνομά του…Στάθης Ψάλτης ίσως?!

Advertisements