4. Dove: Campaign for real beauty.

‘Ο,τι και να πει κανείς είναι λίγο. Οι Βρετανοί λένε “content is king” και δεν έχουν άδικο. Ένα τέτοιο video δεν χρειάστηκε πολλή προσπάθεια για να διαδοθεί και να γίνει ένα από τα πιο επιτυχημένα virals του Διαδικτύου. Μία μέτριας ομορφιάς κοπέλα μεταμορφώνεται σε supermodel μέσα σε 60 δευτερόλεπτα, σε ένα video που αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Dove να κάνει τις γυναίκες να αισθανθούν όμορφες και να μην ακολουθούν τα “φτιαχτά” πρότυπα ομορφιάς που ισχύουν στις μέρες μας.

Το μακιγιάζ, το χτένισμα και κυρίως το Photoshop έκαναν τη δουλειά για την κοπέλα, και ο peer-to-peer χαρακτήρας του Internet έκαναν τη δουλειά για τη Dove: πάνω από 5 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, αναρίθμητα forward σε email, και ανυπολόγιστης αξίας coverage από παραδοσιακά και online media…

Advertisements