3. Sire: Violence on children.

Μία κοινωνικού ενδιαφέροντος καμπάνια από την Ολλανδία, που αποσκοπεί να ενημερώσει τον κόσμο για τα ανατριχιαστικά προβλήματα πολλών παιδιών στη χώρα όπως πορνεία, κακοποίηση, έλλειψη στέγης και φροντίδας. Για το σκοπό αυτό σχεδιάστηκε ένα website που βασίζεται στο shocking creative για να περάσει το μήνυμα (χαρακτηριστικό παράδειγμα το κηδειόχαρτο ενός παιδιού δύο ετών). Το design, σε συνδυασμό με την υποβλητική μουσική, σε εντυπωσιάζουν και σου μένουν στο μυαλό για μέρες. Η καμπάνια της Sire χρησιμοποιεί το Internet για να ευαισθητοποιήσει το κοινό για έναν κοινωφελή σκοπό και πιστεύω πως τα καταφέρνει. Οι ίδιοι λόγοι που καθιστούν το Internet ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για το commercial marketing, θα μπορούσαν να το καθιερώσουν ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής προώθησης της δράσης διάφορων Μη Κυβερνητικών Οργανισμών: υψηλό επίπεδο δέσμευσης (engagement) του χρήστη, διαδραστικότητα (interactivity), προβολή απεριόριστων πληροφοριών (information-richness), δυνατότητα διάδοσης του μηνύματος από στόμα σε στόμα (π.χ. το “tell a friend” link στο προαναφερθέν site της Sire). Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι όσοι συνετέλεσαν σε αυτήν την καμπάνια (creative agencies, media agencies, web designers/developers), εργάστηκαν αφιλοκερδώς.

Advertisements