2. Diesel: Heidies.

Μία καθαρά buzz-creating καμπάνια: δύο wannabe μοντέλα έχουν καταλάβει την ιστοσελίδα της Diesel και απαιτούν τα 15 λεπτά της δημοσιότητας που τους αναλογούν (ή, όπως το θέτουν οι ίδιες, “our 15 megabytes of fame”)! Για να πετύχουν το σκοπό τους έχουν απαγάγει έναν πωλητή της Diesel και τον κρατούν όμηρο σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου γεμάτο κάμερες. Σημείωση: οι δύο κοπέλες αλλά και ο πωλητής-μοντέλο φοράνε μόνο εσώρουχα…άλλωστε η καμπάνια είχε σκοπό να προωθήσει τη νέα σειρά εσωρούχων της Diesel (ως προς αυτό έχω μία μικρή ένσταση καθώς θεωρώ ότι τελικά οι Heidies απευθύνθηκαν περισσότερο στο αντρικό κοινό παρά στο γυναικείο). Το site της Diesel λοιπόν είχε videos από το εσωτερικό του δωματίου, live blogging από τις Heidies, user comments και άλλα διαδραστικά. Επίσης οι Heidies είχαν και τη δική τους σελίδα στο Myspace με “friends” όπως Paris Hilton, Uma Thurman, Justin Timberlake και μερικούς ακόμα (για την ακρίβεια 294)!

Αποτέλεσμα; Τα videos των Heidies στο YouTube ξεπέρασαν τις 500,000 προβολές, εκατοντάδες blogs αλλά και mainstream/offline media έγραψαν για την καμπάνια και γενικότερα επί μία εβδομάδα όλοι στο Internet μιλούσαν για αυτό!

Advertisements