Αυτό είναι το πρώτο από μία σειρά από 5 posts που περιγράφουν κάποιες interactive καμπάνιες που μου αρέσουν πολύ. Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς το προσωπικό μου top-5 απο online campaigns, αλλά σίγουρα είναι προσπάθειες που αξίζει τον κόπο να τις γνωρίζει κανείς. Πάμε λοιπόν, με τυχαία σειρά:

1. Dodge: Caliber Dash.

Κατά την άποψή μου, έτσι θα πρέπει να είναι ένα viral game: σχετικό (relevant), απλό, συναρπαστικό. Τι πιο λογικό από ένα viral που διαφημίζει ένα καινούργιο μοντέλο αυτοκινήτου να είναι παιχνίδι οδήγησης; Και όμως, αυτή η σχετικότητα μεταξύ διαφημιζόμενου προϊόντος και creative ιδέας δεν είναι πάντα τόσο αυτονόητη. Πρόσφατα η Virgin Money, θέλοντας να προωθήσει μία καινούργια πιστωτική κάρτα δημιούργησε ένα viral…ποδοσφαιράκι! Το viral της Dodge λοιπόν είναι κατ’ αρχάς σχετικό με την έννοια ότι υπάρχει έξυπνη σύνδεση ανάμεσα στο προϊόν και το σκοπό του παιχνιδιού. Επίσης είναι πολύ απλό σαν user interface και σαν gaming experience. Με γραφικά που θυμίζουν τα ραλλάκια των early nineties και τρία επίπεδα δυσκολίας, με έκανε όχι μόνο να κολλήσω για μισή ώρα τουλάχιστον, αλλά και να κάνω κλικ στο link για να μάθω περισσότερες πληροφορίες για το νέο Dodge Caliber!

Advertisements